pondělí 27. března 2017

Kurz Čakra jógy


Zdroj: Google
Krásný pondělní večer :)
Jak už jste se mohli dozvědět z minulého článku, o víkendu mě čekal kurz Čakra jógy. Probíhal od pátku do neděle a já jsem nakonec opravdu ráda, že jsem se ho mohla zúčastnit. Naší lektorkou byla Monča Winklerová.

V pondělí byl kurz jen na dvě hodinky, což bylo fajn, ale abych řekla pravdu, i ty dvě hodiny mi stačily. Byla to pro mě celkem fuška. Byla jsem zpocená, unavená a vyřízená. Když jsem přijela domů, dala jsem si hodinku pauzu a pak jsem se vrhla na skripta a začala se učit. Na zadních stranách skript jsme měly otázky a úkoly k celým skriptům, takže jsem si je vyplňovala a pak se učila odpovědi. Úplně dobře mi to do hlavy ale nešlo. Čeština, vysvětlivky a tak, to bylo v pohodě. Horší byl ten sanskrt. Ze začátku mi sanskrtské názvy hodně vypadávaly a pletly se mi, ale přeci jen jsem se to naučila. :)

V sobotu jsme krom cvičení jógy měly na plánu taky přednášku o práně a čakrách, meditace apod. Sobota byla oproti pátku pohodovější, jelikož tam byly pauzy mezi jednotlivými činnostmi a dvouhodinové cvičení jógy mi tentokráte taky vyhovovalo. Vždycky jsme si na začátku přednášky zopakovaly jednotlivé čakry, což byla skvělá pomůcka pro učení. Zpívaly jsme bídža mantry a samohlásky, které patří k jednotlivým čakrám a já si na ty mantry vytvořila takovou lehkou pomůcku, abych si je pamatovala. Člověk si tu práci hold musí někdy ulehčit. :) Bylo nás tam myslím 10 žen (při počítání s lektorkou nás bylo asi 11), což bylo hrozně fajn. :)
V neděli jsme se věnovali čakrám v souvislosti s mineralogií a aromaterapií.Taky jsme cvičily 2 hodiny jin jógu, potom jsme si zopakovaly probrané informace a napsali test. Myslím, že nakonec jsme ho udělaly všechny. Když někdo v testu něco neměl, Monča ho vyzkoušela ústně (než test opravila, člověk měl čas si to ještě přečíst), takže to nakonec zvládli všichni. (Teda myslím si to, odcházela jsem s Leničkou asi o půlhodinky dříve). :) Ještě předtím, než jsme dostaly certifikáty nás čekala závěrečná relaxace, kterou vedla samozřejmě Monča.
Po relaxaci jsme dostaly certifikáty, čokoládové bonbóny na oslavu, energii poslaly pomocí objetí a rozloučily se.

I když to byl celkem náročný kurz, kdy se člověk potýkal s únavou, bolestí svalů, myšlenkovými víry, tak jsem to přežila ve zdraví a mám obrovskou radost, že jsem tu zkoušku zvládla. Monča je úžasný člověk i úžasná lektorka a informace nám předávala tak, abychom je všechny pochopily a skripta vytvořila taky skvělé, takže můžu jen pochválit. :)
Na závěr bych chtěla podotknout, že nejspíš někdy v dubnu budu dělat ve Frýdku-Místku seminář, kde Vám ráda předám alespoň zlomek toho, co jsem se za ten víkend naučila já. Určitě to bude jen jeden den, pár hodinek. :)

Mějte se krásně. :)
Vaše Kikuš.


2 komentářů:

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena